Nu har han gjort det igen.

Tristan den lille rackaren.. När jag kom hem nu på eftermiddagen låg "godispåsen" i Tristans näste, dvs under vardagsrumsbordet. Slaktad och färdig. Senast jag såg den stod den i bokhyllan, hel och fin, då hade den inte alls en massa hål. hmm jag anar ugglor i mossen, eller rättare sagt lagottos under bordet. När jag tog upp den slaktade påsen och tittade på Tristan och frågade vad är det här? Då såg han ut att tänka ops hoppsan i did it again! Sedan kunde han inte riktigt titta på mig utan såg ut att skämmas. Förmodligen är det så att Maria tog några godisbitar ur påsen när hon skulle ut med Tristan, sedan tänkte hon sig förmodligen inte för utan ställde påsen för långt ned i bokhyllan. Dvs i lagom höjd för en lagotto som kan bli riktigt lång när han står i en soffa.  

Det är bara att köpa en ny; det blir nummer 3, undra hur länge den kommer att hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback