Välordnad

Vilken välarrangerad inflyttningsfest vi var på i går. Festen hade börjat vid 18-tiden men vi kom inte förs vid 20.30- tiden. Men det bjöds på en massa god mat, dessvärre hade vi ätit precis innan (visste inte att det skulle finnas mat) men lite bål gick ned. Sedan hann vi med tipspromenaden innan killen som skulle trolla började med sitt trolleri. Han var riktigt skicklig, han hade tre röda bollar som helt plötsligt blev tre röda tomater :O Samt en liten röd boll som först blev en lime och sedan en kiwi. Förstår inte hur killen lyckades. J fastnade vid singstar-spelet och sjöng glatt mot sina motståndare medan jag höll fast vid att jag inte sjunger. Den enda gången jag sjunger är när jag åker bil, ensam. Det var en väldigt lyckad inflyttningsfest, vi begav oss hem redan efter 00. Och eftersom vi gick hem (via Max och deras mozarella sticks) var vi hemma vid 01.00. Tristan var jättetrött när vi kom hem och var inte alls särskilt sugen på att gå ut, fick tvinga ut honom. I morse vaknade jag redan 07.15. Varför vaknar jag alltid vid 07-tiden på söndagar? Tristan kom upp i sängen för att mysa en stund. Sedan förflyttade Tristan och jag oss till soffan för att mysa där en stund innan vi gick vår morgonprommis. Jag gillar dock att vara uppe tidigt på söndagsmorgonen, det är oftast väldigt lite folk ute då.

Nu börjar jag bli lite trött eftersom jag kom i säng efter 01 och upp vid 07.00.

Vilket härligt höstväder det är i dag, man borde ta sig ut på en långprommis någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback