Då var det fredag igen.

För de flesta av er där ute innebär det att det snart är helg och ledighet. För mig innebär helgen jobb, men jag har å andra sidan varit ledig i går och så är jag ledig i dag.
Sovmorgon, lagottomys och sedan 2 h prommis runt Haga. Eftersom det är fint väder och sol i dag fick Tristan bada i sjön. Härligt sa lagottogrisen. Tristan är så söt ibland när vi går prommisar och han hittar pinnar. Då stannar han vid pinnen och tittar på den sedan på mig sedan på pinnen igen, precis som om han vill säga; men kasta den då. Om jag inte gör något så trampar han otåligt med framtassarna på stället, gör jag ändå inget då slår han med tassen på pinnen och tittar på mig precis som om att han vill säga: men vad då? fattar du ingenting? kasta den!
 
Nu ska jag ta och städa lägenheten. I kväll kommer svärföräldrarna på besök från gotland och de stannar väl hela helgen. Men jag är ju ändå inte hemma... 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

det var länge sedan jag jobbade skift så för mig innebär fredag en hel helg ledigt! Skönt!

Postat av: malte och snoken me matte

Va rart det där med pinnen, han snackar ju liksom med dig! Ha en trevlig arbets helg, rätt bra tajmat ändå det där med svärisarna...he he
nosbuffar o glada tasstramp

2008-04-11 @ 16:42:13
Postat av: Hannah

Ulrika: det finns dock vissa fördelar med att jobba helg; man blir ledig i veckorna och kan göra saker som man inte kan göra på helgerna.

2008-04-11 @ 20:30:17
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Malt, snok & matte: ja visst är han rar min lille prins. Ha en trevlig helg ni med.

2008-04-11 @ 20:31:19
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: La Famiglia

Malte och Snoken, jag har träffat Hannahs svärisar, och jag lovar, det finns ingen anledning att hålla sig undan för dem ;)

2008-04-11 @ 21:37:51
URL: http://hundblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback