Från insidan

så har det sett ut som om det har varit fint väder i dag. Jag har jobbat så jag vet inte. När jag väl slutade och var på väg ut började det regna, lite sedan mer och mer. Lyckligtvis hade jag bilen som transportmedel hem, för jösses vad det regnade. När jag parkerade bilen var det riktigt störtregn så jag var tvungen att leta fram ett paraply i bilen. När jag kom in kom jag på; regn + lagotto = finfin päls. Drog därför med mig Tristan ut i spöregnet. Trisse var inte helt pigg på att promenera i regnet + att han och J precis hade varit ute. Tristan har väl aldrig gått så fint i koppel, han skulle bestämt gå under paraplyt med mig. Stolle. Naturligtvis slutade spöregnet bara för att jag ville ha en regnlagotto. Lite blöt blev han i alla fall. Just nu ligger Tristan och slickar sig torr som en katt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback