Förvirrad

Måste ha varit väldigt trött och/eller förvirrad i går kväll när jag skrev att sista semesterveckan var avklarad. 
vad jag menade var att första veckan var avklard. Har ju hela tre veckor kvar på semestern. :D 

Nu på förmiddagen har jag och svärmor varit nere på stan och shoppat lite. Jag har bland annat köpt en födelsedagspresent till J som fyller år på måndag. Vad mer jag ska hitta på är det ingen som vet. Jag har föreslagit att han får följa med ut på stan (sthlm är kanske att föredra) och själv välja kläder som han vill ha så betalar jag.  

På tisdag tar vi båten till fastlandet och på torsdag eller fredag far vi till mamma och pappa, fast pappa är ju inte hemma då han rymmer till Italien. Planen är att han kommer upp till sthlm på onsdag för att sova hos oss eftersom planet till Italien går tidigt på torsdags morgonen, råkade visst lova att jag skulle köra honom ut till arlanda. Eftersom vi ska till örebrotrakten så ska jag passa på att boka in ett besök hos frisören, det var ett tag sedan och är välbehövligt! 
Någon som skulle vara i behov av ett frsörbesök är Tristan. Huu jag måste verkligen ta tag i hans päls. Han ser för jäklig ut. Massa tovor och eftersom han älskar att rulla sig i gräs så står pälsen åt alla håll, speciellt under-ullen. Får piffa till honom inför askersund... Men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: salma

Fler med samma pälsbekymmer som jag, dvs semestertovig och utställning om en vecka, suck.

Postat av: Tristan

Salma: ja jag bryr mig inte men matte har tydligen väldiga bekymmer om hur jag ser ut

2008-08-02 @ 21:32:28
Postat av: Mams

Är det bara jag som har koll på pälsen .........

2008-08-02 @ 22:23:19
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Mams: är det verkligen så?

2008-08-02 @ 22:47:52
Postat av: Ofelia

Vad skönt att det bara var första semesterveckan som var avklarad.



Tovor, tovor, tovor, dessa förbannade tovor.

2008-08-02 @ 23:03:22
URL: http://lagotto-ofelia.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Ofelia: japp verkligen! det känns dock som om de kommande 3 veckorna kommer att gå snabbt. Vi ska ju nedåt landet, kanske finns det tid för oss att stråla samman och lära Ofelia att söka hartryffel?

2008-08-03 @ 11:33:34
Postat av: Mams

Självklart ........blinkblink

2008-08-03 @ 12:35:19
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback