Back in the town

I går kväll var Tristan och jag tillbaka hemma i sthlm. Skönt att komma hem och sova i sin egen säng igen, även om det alltid är trevligt att vara hemma hos mams och paps.
I dag var det dags att återvända till jobbet efter 1 veckas ledighet. Skulle städa medicinrummet men jag hann inte så långt då jag var tvungen att hjälpa mina kollegor med att ge en cytostatikakur. Dock var det en lugn start på arbetsveckan.

Tänk att det bara är några dagar kvar på detta år, det har gått otroligt fort. vad vi ska göra på nyårsafton är det ingen som vet. Jag jobbar på dagen och kväll dagen efter. Det blir väl en lugn kväll med någon god mat.  

Kommentarer
Postat av: Monkan

Gott nytt år önskar vi er.

Molle, Litzi med tvåbenta

Postat av: Tito

Här skall vi oxå ta det lugnt över nyår. Matte fick ju en kalvfile i julklapp från husses jobb så den skall visst tillagas och förtäras (matte har gett mif mycket förmaningar att låta bli köksbänken....)Husse kommer nog att köpa några raketer, jag brukar få vara inne då de skjuts upp, skönast så.



Gott Nytt År!

Önskar Tito med familj

2008-12-30 @ 00:19:21
URL: http://lagottotito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback