Bilder

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från helgen som var. Tyvärr fick jag inte med någon bra bild på Tristan när han har sin tomteluva på sig. Får ta en bild någon annan dag. Tomteluvan var en gåva från Salma. Tristan fick även ett gosedjur av Salma men den får han inte ha för då blir det bara slakt. Av Ofelia fick Tristan en påse med mumsigt godis. Tristan tackar än en gång. Och jag tackar Mia för det helt suveräna schampoo och balsam jag fick. Jag är helt beroende av det, om jag inte hittar det här i sthlm så kommer Mia få skicka till mig med post.


Ofelia i tomteluvan


Basta slappar i soffan


Salma busar runt i vår säng och laddar inför morgondagen...


Nästa dag


Salma väntar på sin tur.


Mindre bra bild, på tok för mörk. Men med i bild är jag och Basta, Lilian och Bea, Teta och Freja.


Ulrika och Ofelia visar vart skåpet ska stå


Fixa fick äntligen vara med på bild.


Tjusige MS Gibzon tog sitt andra cert


Gibzons tjusige pappa Kevin var också med. Visad av sin duktiga 12-åriga handler/matte.

Kommentarer
Postat av: pappa

Jo attdet var Basta som låg påryggen det kunde man ju se HI HI HI det är hennes bästa gren.....

2008-12-10 @ 15:51:04
Postat av: Jane

cool blogg....

vill du ha gratis kläder???

registrera dej här gratis...finns även länk till gratis smink i min blogg...om du vill det med!!!ha en bra dag!!!mvH:Jane

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

2008-12-10 @ 15:58:52
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback