Kurs

Denna vecka är jag på kurs, huu vad trött man blir av att sitta stilla och lyssna på föreläsningar hela dagen när man är van vid att alltid vara på språng. I går jobbade jag heldag, 7-21.30. Massor att göra och massor av patienter och vi var bara 2 syrror... Men det gick det med, dagen gick snabbt. Att jobba heldag är ju inget att rekommendera men hade jag inte gjort det hade jag fått jobba 8 dagar i raken inklusive kursen. Men nu blir det bara 6 dagar i rad i och med att jag bytt och trixat. En annan anledning till att jag bytte och trixade var att J och jag i fredags var bjudna på disputationsmiddag och då kunde jag ju inte jobba... Middagen var mycket trevlig. Det serverades julbord och gott rödvin och naturligtvis trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Mams

Disputtawhat????

Postat av: molle

men du glömmer väl inte att ta det lite lugnt så du får lite julfrid...

låter stressigt tycker jag

2008-12-02 @ 19:43:19
URL: http://bobmarleys.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback