Vi vill

önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Det smälls så satans mycket raketer här omkring och har så gjort ett par timmar, antar att det kommer att fortsätta ett par timmar till.. Tristan är lyckligtvis inte särskilt påverkad, visst reagerar han när vi är ute men han tycks inte vara särskilt rädd. Ju närmre tolvslaget vi kommer desto mer smäller det så jag tror att vi undviker att gå ut då... Dumt att utsätta honom i onödan..
Inte långt från oss ligger vanadislunden uppe på en höjd, med finfin utsikt över sthlm anar att det skulle vara väldigt trevligt att stå där vid tolvslaget och titta fyrverkerierna över sthlm, men vi stannar hemma hos Trisse.

Både J och jag är oförskämt mätta efter en väldigt smaskig middag. Nu ska jag powernappa en stund så att jag orkar vara vaken vid tolvslaget. Är ett rätt trött litet djur i kväll, klockan ringde 5.15 och det var rätt mycket på jobbet i dag.

Nästa år ska jag skriva klart min summering av 2008, påbörjade den i går men hann inte bli klar.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 22:28:21
Postat av: molle

God fortsättning på det nya året


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback