Dåligt med bloggning.

Vad dålig jag har bliivt på att blogga. I går var det jobb hela dagen, när jag kom hem begav Tristan och jag oss ut på prommis i skogen. Tristan dök ned i ett stort lerigt dike och blev en riktig skitgris. Och eftersom han redan var så jäkla skitig fick han kuta av sig i den leriga hundrastgården. Medan vi hände där kom det en kvinna med en liten dvärgschnauzertjej som Tristan lekte med men efter en stund tröttnade hon på att han luktade henne i baken så då bet honom honom i mustacherna varpå Tristan såg vääldigt förnärmad ut. Sedan kom det en man med en stor schäfer som frågade om de fick komma in. NO NO sa jag. Pratade en stund med mannen och kvinnan innan vi travade hem igen. Mannen berättade att han och någon kvinna hade varit nere på något fält i närheten av östermalms ridskola (heter den så?) i alla fall de hade haft sina hundar lös. Mannen hade kopplat sin hund när han fick syn på några ridande poliser, men kvinnan hade inte gjort det varpå de ridande poliserna kom och gav henne 900 kr i böter för att hon hade hunden lös. Så kan det gå. 

I dag ska vi packa upp alla böcker och fixa lite här i lägenheten. Förhoppningsvis så hittar jag de där grejerna som man sätter upp på väggen så att man kan sätta upp gardinstänger och gardiner. Men bara i sovrummet. Fönstrena i vardagsrummet är så fina så här ska vi nog inte ha några gardiner. Det ser ut som om det ska bli fint väder i dag så det blir nog en långis i lilljansskogen eller så beger jag mig till Haga. J påstår att han måste fixa det sista med sin uppsats i dag så han har inte tid att följa med.


Kommentarer
Postat av: Mams

Ha ha ha ha det är tur att det inte finns ridande poliser här ............
"Livet på landet" *sjunger som Peps*

Postat av: La Famiglia

Dåligt med bloggning? Jotack, det har vi märkt. Skärpning, annars vet man ju inte vad ni håller på med.

2008-02-09 @ 13:21:47
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

Mams: ha ha ja det är tur det

2008-02-09 @ 16:09:18
Postat av: Hannah

La: ska försöka skärpa mig, blir nog bättre när vi kommer i ordning

2008-02-09 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback