Dagens

I dag är jag ledig från jobbet. Detta för att jag jobbar hela helgen. Helger är det dock lugnare på jobbet, inte lika många patienter men de som är, är desto sjukare. Men om det är lugnt så kan jag passa på att sätta mig in i saker och ting på avdelningen. Det blir perfekt. 

Även om jag är "ledig" har jag massor av saker att göra i dag för vi har nämligen visning av lägenheten i kväll och då ska allting vara shiny och rent samt alla saker bortplockade.. Ush så jobbigt! Skulle behöva börja packa men det är ingen idé eftersom det som sagt är visning i kväll och på lördag. Kan ju inte ha en massa kartonger stå överallt då. Annat jag ska göra i dag förutom att städa är att köpa blommor till vardagsrumsfönstret (kändes som om det var dags att slänga julstjärnorna), slänga en massa saker, fixa en massa andra saker, åka och lämna en nyckel till mäklaren, åka tiill optikern för att få glasögonen omriktade, besiktiga om bilen är ett måste, skriva ut uppsatsen, fixa registerkorten till det och sedan skicka det med posten till institutionssekreteraren så att vi kan få våra poäng + hundra saker till.
 
Jag ser fram emot den dagen när jag kan vara ledig på mina lediga dagar. 

Nu ska jag skutta in i duschen.

 

Kommentarer
Postat av: sanna

Fin blgog

Postat av: Yvonne

Ledig på en ledig dag... Då får du nog vänta tills du går i pension. :-)

2008-01-24 @ 10:18:53
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Sanna: tackar

2008-01-24 @ 11:56:11
Postat av: Hannah

Yvonne: inte då. jag har haft massor av lediga dagar på lediga dagar, men inte som student då har man alltid något att göra

2008-01-24 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback