Färdig.

Efter 30 minuter var jag så gott som klar med tentan, hade då endast en fråga kvar. En fråga som jag inte kunde svaret på. Skrev några rader bara för att men jag räknade ut att jag kommer bli godkänd ändå (hoppas jag) så jag struntade i frågan och gick. Nu är jag hemma igen. Ska nu ta en prommis med Tristan sedan bär det av mot den kungliga huvudstaden. Där ska jag till företagshälsovården för att få ett intyg som jag måste skicka in innan jag börjar jobba sedan ska jag träffa en kompis lite snabbt och efter det har J och jag ett möte mede vår banktjej. Sedan far jag hemåt igen. 

Häpp! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att det gick bra, då kan du rikta in dig på nya jobbet.

2008-01-15 @ 14:32:20
Postat av: Hannah

Erika: ja precis. om jag ändå någon gång detta århundrade får reda på att jag är godkänd på alla hemtentor så.. Att skolan ska vara så sega på att rätta

2008-01-15 @ 18:04:12
Postat av: Ulrika Jönsson, Luleå

Vet precis hur det känns. Sista tentan sen får man examensbeviset och ÄNTLIGEN skall man ut i jobb.....
Grattis! och välkommen ut i knegarlivet!

Postat av: Hannah

Ulrika: eftersom min skola är så seg så lär jag få vänta på examensbeviset och ännu längre på min legitimation. Men den som väntar på något gott!

2008-01-15 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback