Göm det som gömmas kan

Just nu leker jag leken: gömma saker. Kommer förmodligen aldrig att hitta vissa saker igen.
Eller vänta, det tar jag tillbaka, eftersom vi ska flytta kommer jag med största sannolikhet hitta sakerna.
Allt har fått en logisk plats. Till exempel så står brödrosten i ugnen. Har verkligen ingen annanstans att göra av den på. Resten av sakerna kommer jag få flytta runt.
Anledningen? Jo,, strax kommer en fotograf för att fota lägenheten inför att den ska läggas ut till försäljning. 
En stor miss är dock att vi glömt att köpa blommor och den obligatoriska basilikan. ;) 
Nu ska jag gömma datorn. 
Häpp! 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag vet hur det var när vi hade visning. Halva huset tror jag vi bar ut till husvagnen. För att bära in allt några timmar
senare.

Efter två dagar skulle allt göra om igen, då mäklaren ville ha två visningar. Puhh!

Postat av: Hannah

Yvonne: ja jag bävar inför när vi ska ha visning nästa vecka. Då måste allt plockas undan igen + att vi måste städa ännu mer noggrant

2008-01-15 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback