Gratis är gott!

I kväll ska J och jag ut och äta på restaurang, bordet är bokat till 20.00. Lite oplanerat så där.. Blev i morse tillfrågad om vi vill gå på vad som sägs vara en av Uppsalas bästa (och dyraste) restauranger och få varmrättenrätten gratis. Det tackar man inte nej till.
Anledningen är att Maria och hennes man fick detta "presentkort" av mäklaren när deras lägenhet såldes. Maria och hennes man hade bokat bord till i kväll vilket är sista dagen att använda presentkortet (egentligen var det i går men eftersom restaurangen har haft stängt över jul och nyår gick det bra i kväll också) men så kom Maria någongång i går kväll på att de inte har tid att gå ut och äta eftersom de håller på och renoverar den nya lägenheten där de ska flytta in på fredag. Så medan de i kväll målar sitter J och jag och äter god och gratis mat :D
I kväll heter jag M.A.

Sweetness!

Hmm ett litet problem är att jag inte har något att ha på mig...

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Vad kommer det sig att man alltid skjuter upp sådant där till sista dagen?

Postat av: Hannah

La: det är inte jag som skjutit upp det.. ;P

2008-01-07 @ 22:37:42
Postat av: La Famiglia

Näe, jag förstår. Men jag känner så väl igen mig. Ska jag vara ärlig så tror jag inte riktigt att du är den typen som skjuter upp på det sättet. Riktigt?

2008-01-07 @ 23:00:35
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: det beror helt och hållet på vad det handlar om.

2008-01-08 @ 06:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback