Härligt

Nu tittar solen fram igen! Tristan och jag är precis hemkomna efter en ordentlig prommis. Så fort vi kom in kommer solen fram, är inte det typiskt så säg? Skitgrisen fick sig en dusch av ben och mage. Det är nästan så att jag önskar att det blir minusgrader. Då blir i alla fall inte Tristan skitig. Skulle inte förvåna mig om det från och med nästa måndag och 14 dagar framåt kommer vara snöstorm varje dag när jag ska åka till jobbet i sthlm.

Nu ska jag göra lite te, äta sachertårta och fortsätta med tentapluggandet. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson, Luleå

-11 grader och snö, visserligen ingen skitig hund men en snögubbe som behöver spolas av för att bollarna skall släppa. Lycklig är han då han springer i snöhögarna! Men inte då han står i durschen! Lycka till med tentan.

Postat av: Hannah

Ulrika: det är bra mycket mysigare med en snöig hund än en skitig. Min Tristan ääälskar snön och det verkar din också göra. tackar!

2008-01-14 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback