Lördag

Vid 08-tiden vaknade jag av en Trisse som hoppade upp i sängen, somnade om och vid 08.30 gjorde Tristan sitt andra försöka att väcka mig och denna gång lyckades han lite bättre. Då hade jag ändå sovit i 10-11 h. Tog med mig Trissenisse ut i blåsten på en timmes prommis. Jösses vad det blåser, snorkallt bara för det. Eftersom det är lördag gick vi förbi bageriet för att köpa frallor och thekakor. 
På tal om bageri så googlade jag vår monopolgata i sthlm och det finns ett bageri i närheten. Sweet! På vardagar öppnar de 05.30 och på lördagar 6.30. Lite skilland mot bageriet här som öppnar först vid 09 på lördagar.  

Vad står på dagsordningen i dag då? Jo jag ska väl släpa mig ned till optikern igen för att titta på bågar, kanske tvätta, städa & handla samt försöka hinna med en prommis tillsammans med Helena & Tosca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback