Mer morr, spott å fräs

I natt hade poängen från sista tentan kommit in och jag hade naturligtvis klarat tentan. I dag ska jag posta uppsatsen så att institutionssekreteraren kan föra in de poängen. Jag har dock upptäckt att jag inte har fått in poäng från en annan kurs. Morr, spott & fräs. Vet flera som fått in sina poäng. Är det så att jag inte klarade hemtentan vill jag gärna ha reda på det snarast. Har mailat hon som jag skickade hemtentan till, hon hänvisade mig till en annan person. Nu har jag mailat den personen och om den personen skulle svara på mailet är det en sensation. Hon är helt omöjlig att få tag på. Ge mig mina sista poäng så att jag kan ansöka om examensbevis för att sedan ansöka om legitimation.  

I dag ska jag vara lite "vågad" och åka kommunalt till jobbet. Insåg att jag hade 2 resor kvar på ett kort, lika bra att utnyttja det! men det återstår att se om jag kommer fram. Litar inte riktigt på UL och SL.

häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback