Panik

Tristan och jag är precis hemkomna efter en ordentlig prommis. Jösses så skitig Tristan blev, vattnet var kolsvart när jag spolade av ben och mage på honom..
I hissen upp började jag rota i ena jackfickan efter nycklarna. Häpp inte där.
Kände efter i andra fickan som tydligen var öppen, inte där heller. Paniken spred sig, FAN jag har tappar nycklarna. Kände panikartat efter i första fickan igen, nope, där var de inte men så kände jag ännu en gång och inbäddat i bajspåsar, där låg de.
Pust!


Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Känner igen det där....det är nackdelen med fickor fulla av både bajs- och godispåsar. Och kanske en näsduk och en vante eller två....och en klicker...och....ja, du hänger nog med.
Vilken förändring på bloggen förresten, trodde först jag kommit fel, hihi.

2008-01-11 @ 18:07:45
Postat av: Hannah

Helena: ja man har alltid på tok fö rmycket saker i fickorna.
vad gör man inte för att slippa plugga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback