Potatismos i mustachen

Tidigare i veckan klippte jag ned Tristans päls rätt rejält. Sedan dess ser han rent utsagt FÖRJÄVLIG ut. Det står tussar åt alla håll och eftersom pälsen är så kort är han nästan inte lockig. Har tänkt att jag skulle fixa till pälsen men det har jag inte haft tid med.
J och Tristan gick på en prommis på fm sedan åkte J och jag ned på stan. När vi kom hem var den en helt annan hund som mötte oss i dörren. Det måste ha regnat rätt rejält när J och Tristan var ute. För nu är han snyggast i stan igen, korthårig men lockig! Just nu med potatismos i mustachen.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Klart att han är snyggat i stan!!

Postat av: Hannah

Yvonne: japp! :D Som jag brukar säga: Prins Tristaaan snyggast i staaan!

2008-01-12 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback