Skala lagotto

Det var sagt att jag skulle klippa ned Tristan totalt efter stora sthlm. Jag kom mig bara inte för och har verkligen inte haft tid heller för den delen. I mellandagarna satte jag i gång med operation klippning men hann inte så långt innan mamma kom och störde mig med annat. Men jag hann i alla fall få av en del då. Och så har tiden bara gått. Nu i kväll pratade jag med mamma på telefon och då fick jag lite "bassning" från Lotta att jag inte har klippt ned Tristan totalt, ÄN. Därför skred jag till verk nu i kväll, jag klippte och jag klippte och det tog aldrig slut. Det är som om det växer ut lika snabbt igen. 
Nu är Tristan riktigt avskalad på kroppen. Får ta och kolla över pälsen i morgon igen och fixa till alla små tusssar som sticker ut här och var. Får även ta och se över klorna, klippa lite mellan tramdynorna samt kolla öronen då.

J påpekade att det inte blev något kvar av Tristan. 

Nu ska vi sova.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback