Splitterskada

Efter att jag duschat nu på morgonen travade jag runt i lägenheten i endast trosor. Var på väg att ta på mig mer kläder men tänkte att jag passar på att plocka ur diskmaskinen medan hudlotionen och deon torkar in.
Big mistake!
Skulle ställa upp ett drickglas i skåpet när det small till och glaset blev till minst tusen bitar. FAN FAN FAN! Började plocka upp alla bitar efter ett tag ser/känner jag hur blodet rinner på flera ställen på benen. Hej splitterskada!
Nu har jag plåstrat om mina ben och vad lärde jag mig av detta? Jo plocka inte ur diskmaskinen utan kläder!


Kommentarer
Postat av: Erika

Lite skräckfilm, blodig kvinna i underkläder. ;)

2008-01-29 @ 11:07:03
Postat av: Hannah

Erika: ha ha japp!

2008-01-29 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback