Svårt att bestämma mig.

Var nere hos en optiker för att spana på glasögon. Som det är nu har jag inte råd att köpa några dyra flashiga glasögon egentligen säger min budget att glasögon inte finns med i den över huvudtaget men jag kan inte klara mig utan. Kunde jag inte ha väntat en månad med att ha sönder glasögonen? Hur som så jag styrde min rumpa till ett ställe med lite billigare glasögon men jag hann inte spana så länge för att de skulle stänga. Och J var inte det bästa smakrådet att ha med sig, tror att jag får ta med mig Maria dit en annan dag. Något ska jag nog kunna skrämma fram. De hade en del som det var 50 % rea på, hittade några par snygga. Får återvända i morgon eller på lördag för att spana vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback