1900

I går efter jobbet var det bara att släpa sig hem för att rasta Tristan och fräscha upp sig lite för att senare på kvällen möta upp Ylva, Jennie och Victoria. Jag hade fått min vilja igenom (träffas på söder? är ni tokiga? östermalm tack) så vi träffades på stureplan. Det var fler än vi som hade samma planer så det var rätt tjockt på de flesta (alla) uteserveringar så vi travade i väg till en annan bar på regeringsgatan. 1900 heter den och var ett shysst loungeställe som serverade goda drinkar och gott vin. Vi hade en väldigt trevlig kväll och bestämde oss för att ses hemma hos mig på onsdag för att dricka drinkar och snacka skit igen. Det blev ingen sen kväll för de andra skulle upp och jobba i dag, medan jag är ledig. När det blev dags för hemgång gjorde jag sällskap med Victoria som bor på samma tunnelbanelinje och jag åkte tunnelbana för 3:e gången sedan vi flyttade hit.

I morse hade jag tänkt sova ut men strax efter 07 tyckte Tristan att det var dags för hans matte att vakna och gosa lite. Huu jag är trött och något sovande blir det inte i helgen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback