Bad & maneter

I går for vi till ett bad i ardre-trakten. Jättefin strand och inte allt för mycket folk, men en jäkla massa maneter. Tristan fick följa med då hundar är välkomna. Tristan, han simmade och simmade och simmade. Bada i havet is the shit så att säga. Vi träffade även på en liten lagottotjej på 16 veckor. Men när hon råkade lukta på Tristans (heliga) tennisboll fick hon veta att hon levde. INGEN rör Tristans tennisboll (förutom vi då). Vad han skällde ut henne, och på henne lät det som om han tog död på henne fast han i själva verket inte rörde henne.
På kvällen var J och jag hembjudna till Edvin och Nora för att äta mat och dricka vin/öl och spana på deras hus. det var väldigt trevligt att träffa E & N, maten var suverän och huset finfint.  

i dag ska vi nog ta en sväng på stan, sola ska vi inte göra i dag. Jag är röd som en kräfta, min rygg gör ont, så solen ska jag undvika ett par dagar. J är också röd men hans rödhet blir snart brun. Tyvärr är det alginvasion på g så snart kan vi säkert inte bada i havet :P 
Nu ska jag se om jag kan slänga in några bilder. De får dock bli obearbetade... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback