Freitag

Då var det slut på mina två lat-dagar. I kväll och i helgen är det arbeit som gäller. Just nu känns det jäkligt segt att gå till jobbet, jag räknar dagarna till semestern. Om 14 dagar så jobbar jag min sista dag innan semestern. 14 dagar känns om en väldigt lång tid just nu.. J jobbar bara en vecka till sedan funderar han på att sno med sig Tristan och fara till gotland. J har lyxat till det med 5 veckor semester. Lika bra att de rymmer till gotland annars kommer jag bara tänka ännu mer på semestern om de två är här hemma och är lediga.

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: molle

oj jag vill oxå till Gotland... så himla fint där.

Postat av: Hannah

Molle: ja gotland är underbart! ska bli härligt att åka dit på semestern

2008-07-12 @ 10:36:00
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback