Ingen koll.

Vet knappt vad det är för dag i dag. Att ha semester är farligt, har verkligen ingen koll alls. I måndags blev det inget badande eftersom vi var rätt brända både J och jag. Istället blev det en sväng på stan, dvs inne i Visby. Där fick vi tillfälle att gnälla över alla jäkla turister som var överallt (vi är då inga turister ;P ).
I går var vi och badade igen, denna gång i Gnisvärd. Tristan fick stanna hemma eftersom hundar inte är välkomna på den stranden trots det var det flera hundar på stranden. Nu får det inte bli något mer bad för herr Trissenisse, han är på tok för fluffig, pälsen måste lägga sig tills nästa helg.
I dag röstar jag för en dag på stranden, får se om jag får min vilja igenom. Att åka till norsta auren är på tok för långt och omständigt, då skulle vi ha åkt tidigare. En ny favoritstrand är den i ardre, dit tar det inte lika lång tid att åka. Ska lägga mitt veto på det! 

Plask plask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback