Plaskar vidare.

Jag fick som jag ville i går. Vi hamnade på stranden i Ardre. Den stranden är helt klart min nya favoritstrand, den kommer på en klar andra plats efter Norsta auren. Har övat på att stå på händer i vattnet och det börjar gå bättre och bättre. I går var det inte längre några maneter i vattnet = mycket trevligare att bada. 

I dag hamnade vi inte helt otippat på samma strand. J och jag hann plaska i vattnet i 20 min sedan gick solen i moln och en massa mörka onda moln flög över oss. Det var dock varmare i vattnet än i luften. Det blev ingen längre stund på stranden i dag eftersom solen lös med sin frånvaro. Istället for vi till Syssne och köpte smaskig fisk till middag. Tillbaka i Visby så mötte vi upp Gabbi för att ta en fika och uppdatera oss på vad som händer. Hon har lovat att hon ska försöka komma och titta på utställningarna här i augusti, det gick ju så bra förra året när hon gjorde det. Hon får vara vår maskot. Nu ska jag plocka in tvätt medan resten av familjen är ute på kvällsprommis med Trissenisse.  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Hanna!!! Har du varit på Ardre-stranden utan att komma och hälsa på mig??? Jag bor ju bara några hundra meter därifrån. Well, well - bullarna ligger i frysen och väntar på er!

/Camilla & co.

Postat av: Hannah

Camilla: så du bor så nära ardre-stranden? lyxigt! Visste att du bodde i ljugarn-trakten men inte att du bodde så nära ardre-stranden. Då kanske vi ska komma och hälsa på er och proväta dina bullar. :D Vi är kvar på ön tills på tisdag, så det kanske passar med ett besök någon dag?

2008-08-01 @ 19:43:06
Postat av: Camilla

Ni är mer än välkomna! Vi är nästan alltid hemma, och även dagar då jag jobbar är jag alltid hemma fram till kl. 15.30. Slå en signal och sväng förbi vet ja'! 070-588 89 84 är numret!



Camilla & co.

2008-08-02 @ 09:42:18
URL: http://www.gleska.se
Postat av: Hannah

Camilla: i dag eller i morgon passar för vår del. Vi hör av oss. Får Tristan följa med i såfall?

2008-08-02 @ 10:40:30
Postat av: Camilla

Tristan är hjärtligt välkommen!

2008-08-02 @ 11:30:35
Postat av: Hannah

camilla: vilken tur. :D Då blir han glad när han får träffa flickor. Skulle tro att i morgon är en dag som passar oss lite bättre. Så vi dyker upp under morgondagen. Vi ringer innan vi åker.

2008-08-02 @ 13:22:53
Postat av: Camilla

Jag är ledig från jobb imorgon så kom när helst ni känner för det!

2008-08-02 @ 15:30:31
Postat av: Hannah

Camilla: vi har ambitionen att dyka upp någon gång på dagen, efter lunch. Vi hör av oss för närmare vägbeskrivning

2008-08-02 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback