Törnrosa

Jag tror att jag och Tristan slumrade bort hela dagen i går. Så trötta så trötta. Jag somnade i soffan vid 20-tiden vid 23 tiden avancerade jag till sängen och sov där till 8.30. I dag känner jag mig lite piggare och någolunda utvilad. Är ledig i dag också men tänker inte göra några större ansträngningar. I dag ska jag skriva klart inlägget jag påbörjade i förrgår.. Bättre sent än aldrig. Det är väl direkt inga nyheter men eftersom bloggen fungerar lite osm en dagbok är ju ett inlägg om WDLRS & WDS något som jag måste ha.. men för att kunna skriva klart inlägget, eller rättare sagt för att kunna lägga in bilder i inlägget måste jag få i gång internet på min dator, som i dag av någon anledning strejkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback