Bättre.

I går avancerade jag från sängen till soffan och i dag kan jag sitta korta stunder. Känner mig helt klart bättre i ryggen i dag. Skönt! Nu kanske jag kan jobba på måndag. Jobbade en del extra förra månaden, för extrapengar är trevligt men nu när jag har varit sjuk så blir det väl plus- minus-noll, kanske till och med minus. :P Oh well.. Sånt är livet.

Tristan har till och från de senaste dagarna varit lite kass i kistan, i går var han väldigt dålig i magen. Misstänker att han stoppat i sig något olämpligt ute. Så det var tur att jag var hemma med honom i går och kunde springa ut med jämna mellanrum. I går kväll och i morse var det ris till middag/frukost om man var lagotto nu är dock hans magen bättre. 

I morse vaknade jag till och misstänkte att det var okristligt tidigt eftersom jag inte ens hade blivit väckt av Tristan, vände på mig för att kolla vad klockan var: 08:30, hann tänka: konstigt att inte Tristan har väckt mig, sedan såg jag att Tristan låg på rygg med alla fyra tassar i vädret och huvudet på J:s arm. Så söta så!   

Nu väntar vi på att Tristans play-date för dagen ska komma. Är dock tveksam till om Tristan kommer busa så mycket.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback