Beslut

Det blir inget jobb i helgen. Pratade med dem på jobbet och de tyckte som jag att det var bättre att jag var hemma och vilade ryggen och att de tar in en vikarie än att jag kommer och jobbar och sedan inser att det inte funkar. Så sant så..
Fick den smarta idén att om jag inte kan jobba kanske jag kan ta snålskjuts med La famiglia till Avesta för att vara maskot på utställningen där. Men tyvärr så ska inte de åka eftersom de är upptagna med annat. Men jag var välkommen att låna Ia om jag ville. Men det känns inte så aktullt att åka alla milen själv när jag inte ens ska visa Tristan.  Är även tveksam till att jag skulle kunna köra bil med min rygg, sitta brevid hade säkert inte varit några problem. Nu får jag vara hemma istället och gnälla på J att jag har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Mams

Håll dej "på mattan" du så blir du nog bra fortare!!

Fast visst hade det varit skoj att träffas suck

Postat av: Hannah

Mams: jo jag vet...

ja visst hade det varit skoj att träffas..

2008-06-12 @ 14:30:17
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback