En humla

I går kväll under vår kvällsprommis sprang Tristan och jag på en Humlan. Humlan är en 3 årig lagottotjej. Humlans matte var nyinflyttad i området så de följde med oss på vår prommis. De var jättetrevliga och det var skoj med sällskap på prommisen. Tristan och Humlan fick springa av sig  i hundrastgården men de var totalt ointresserade av varandra. I söndags såg J och jag en lagotto som vi inte sett förut och det var denna Humlan. Egentligen bor Humlan hos sin husse men är hos matten ibland så vi lär nog träffa på dem fler gånger.  

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Nu har inte vi varit och promenerat ordentligt på gränby på länge, men jag har tyvärr inte sett några nya lagotto här. Eller tyvärr, det är väl bra när det inte exploderar av lagotto, men samtidigt alltid lika kul att träffa nya!!

2008-06-13 @ 12:06:21
Postat av: Hannah

Helena: här finns det hur många lagotto som helst..

Postat av: Cavvetjejerna

Gulligt namn... "Humlan"

Idag fångade jag "Molly" en geting i munnen. Jag är galen i att fånga alla flygfä som kommer farandes i luften. Så det blev för matte till att läsa fort som attan om getingstick på hundar. Man blir ju extra rädd när det är i munnen. Men det har gått bra, märks inget på henne nu.

Tassar från Molly med matte

2008-06-13 @ 15:18:40
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Hannah & Tristan

cavvetjejerna: Vilken tur att Molly inte reagerade på getingsticket. Läskigt när det är i munnen. Tristan bryr sig lyckligtvis inte om flygfän..

2008-06-13 @ 15:30:01
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback