Konstigt

I går hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde röra mig. I dag känner jag mig nästan som vanligt. Har knappt ont *ta i trä*. Förövrigt så kom gotlandsmaffian i går kväll för att sova en natt här. Och i dag så for de vidare ner mot Italien. Får hoppas att de får en trevlig semester. Förövrigt nr 2 så insåg jag för en stund sedan vilken jävla tov-boll Tristan är. Jösses vad mycket tovor han har. Har inte rört hans päls på bra länge nu så det är inte konstigt om han är tovig. På tisdag är jag ledig, då får det bli den stora lagottotvagardagen! Ett bad och tovutredning står på listan. Sedan hoppas jag att Lotta har tid att klippa Tristan inför WDS och WDLRS. Nu ska jag ge mig ut på lysrörsjakt!

Kommentarer
Postat av: Eva/Lova/Bruno

Tack för hälsningen i min gästbok! ja det är 17 att den hunden alltid ska göra illa sig! det är andra gången hon skadar sig i tassen hmmm... emilfasoner.Här har vi också pillat med tovor och krullispälsar idag, helt slut! men kul är det skulle inte klara mig utan en gottopäls i soffan på kvällarna ...det är så lugnande. ja vi ses i juli/by by

Postat av: Yvonne

Trevlig Midsommar på er.

2008-06-19 @ 09:33:05
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Eva, Lova & Bruno: ja även om det är en del pill och jobb med lagottopäls så är det ju även roligt :D

2008-06-19 @ 10:55:27
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Yvonne: tack detsamma!

2008-06-19 @ 10:55:52
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback