Ny vecka, nya tag.

Då var det måndag igen och månadens sista dag. Vart tog juni vägen? Nu laddar vi inför helgen. Hade sett framemot att få lite nattgäster under helgen men det blir bara mamma och tjejerna som kommer att sova här.

Var på väg att skriva ett inlägg i går kväll men så orkade jag inte. I går var jag ledig men vaknade rätt tidigt i alla fall, herr J hade bokat tvättstugan vid 07.00. Han fick snällt tvätta själv medan jag slumrade vidare. Medan tvätten tvättades rastades Tristan och nybakat bröd inköptes sedan var det dags för undertecknad att stiga upp. Gårdagen bara försvann i ett naffs, vet inte vad vi gjorde förutom att storhandla. Men det är rätt skönt att göra ingenting.

I dag började Tristan och jag med att springa vår runda. Att springa i regn var jäkligt skönt.
Förövrigt så har jag precis fått tag på DHL och fått reda på att mitt paket ligger i uppsala och väntar på att bli hämtat. Har mailat säljaren att de får faxa dit att de vill att paketet skall skickas till rätt adress. Jag har inte tid att åka till uppsala och hämta det. Sedan har jag fått tag på 4 djupa tallrikar som finns här i stockholm. Ska försöka få tid och ork att åka och hämta dem någon kväll i veckan.
I dag är det kvällspass som gäller. Så nu ska jag göra mig i ordning, stoppa något i kistan, rasta Tristan och sedan hojja till arbeit.   

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mams

Hmmm känner mig jävligt misspeppad just nu .......

Postat av: Hannah

Mams: varför då?

2008-06-30 @ 12:04:07
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback