Ingen lös skruv.

Började skriva på detta oinlägg i går kväll sedan ringde mamma och avbröt mig så då fortsätter jag nu istället. Då är denna söndag strax slut. Våra nya säng måste vara bekväm för jag sov ända till 09.30 i morse. Morgonprommis med inköp av nybakt bröd från bageriet blev det. När fruskosten var uppäten for vi ut på shoppingtur. På plantagen shoppades det blommor, på ikea sängkläder, garderobshandtag mm. meningen var att vi på ikea skulle köpa dynor till våra stolar men alla snygga dynor var slut. På rusta hittade vi dock fina dynor. Brummade sedan hem för att snygga till balkongen. Blommorna planterades och det piffades till. Så fint så fint blev det. Större delen av kvällen och eftermiddagen spenderades ute i solen på balkongen. Vi konstaterade dock att vi borde införskaffa en markis... Handtagen + knopparna vi köpte på ikea var tanken att vi skulle sätta på garderoberna för att göra dem lite snyggare, de handtagen som var är inte särskilt spännande. Fint blev det, problemet är att varken J eller jag får bort det sista handtaget, skruvarna sitter som berg. :P Någon som har några tips på hur man får loss skruvar?

Kommentarer
Postat av: cos

dynamit?



eller mer seriöst, borrmaskin? man får ta ett rejält borr & spackla sen. inte optimalt, men det kanske är det som får funka om ni inte löst det på något magiskt sätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback