Tassar å valpar.

Tristan är inte längre särskilt halt så det var en sträckning som jag misstänkte. I går roade vi oss med att göra det som Tristan tycker är allra roligast. Att klippa håret mellan trampdynorna.. Han är så satans killig så han sparkar och har sig. Det värsta är baktassarna där behöver man bara pilla på tassarna och han sparkar. Jag har varit dålig på att hålla efter så nu var det mycket hår som skulle bort. Hår + sand = hårda päls/sandbollar mellan trampdynorna. Det var i alla fall inget i tassarna som orsakade haltningen. Under vår morgonprommis träffade vi på en 4 månaders lagottotjej. Sååå söt. Lär nog träffa på dem fler gånger :D Vi träffade även på en landseer-tjej på 5 månder, henne har vi träfat tidigare och hon växer verkligen så att det knakar. Hon försökte få i gång Tristan till bus men Tristan ville mest ligga i skuggan och ta det lungt. Mannen med landseertiken berättade att det finns en 8 veckors lagottotik i närheten. Jag har inte sett till dem ännu men med tanke på att jag går i området flera gånger per dag så lär jag snart träffa på dem. För några veckor sedan blev jag påhoppad av två barn i 10-års åldern som frågade om Tristan var en lagotto, de skulle nämligen hämta en lagotto om 1-2 veckor vilket borde ha varit i helgen. Det måste vara samma lagotto. Den ska vi spana efter. mmmm lagottopluppisar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback