Då var det torsdag igen.

Å så var det torsdag vilket betyder snart fredag och snart helg :D
Strax innan jag skulle gå hem från jobbet i går blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att byta från dagpass till kväll i dag. mm sovmorgon tänkte jag och tackade snabbt ja!
Därmed så började vi dagen med sovmorgon och lagottomys. Tristan ligger nu och sover (gissa var) efter en ordentlig prommis samt lite lagottoplågeri dvs kloklippning och lite tovutredning. Förövrigt har vi inte så mycket att blogga om på hundfronten. Vi hoppas att fru uppfödare ska ha tid i helgen för att klippa Tristan inför nästa helg. Får se om jag får tag på henne när hon kommer hem från sin semester. 

På jobbet har det varit garanterat lugnare denna vecka, har haft färre patienter vilket har varit mer "lagom" för mig och mitt lag. Har inte alls behövt stressa ihjäl mig. Å andra sidan har vi fått nya doktorer och några av dem är vääldigt nya och har således inte så stor koll på läget vilket försvårar mitt arbete. Får titt som tätt jaga på läkarna och påminna dem om att göra saker. Men å andra sidan märker jag hur mycket jag har lärt mig sedan jag började på avdelningen.  


Kommentarer
Postat av: malte o snoken

lagottto plågeri brukar vi också utsättas för...jobbigt! fast då e det väl mer taxplågeri förstås...

2008-03-13 @ 12:30:23
Postat av: Hannah

Malte & snok: taxplågeri är inte lätt det heller

Postat av: malte o snoken två lurviga taxbröder

nu e reeeeeeeee fredag! thoho, nosgos din lilla lagott!!

2008-03-14 @ 11:43:57
Postat av: malte o toksnoken

snackstips inför kvällen??

2008-03-14 @ 16:21:42
Postat av: Hannah

Malt & snok: Ben & jerryglass

2008-03-14 @ 17:53:24
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback