Fotokavalkad.

Jag är dålig på använda min kamera men i morse kom jag ihåg att ta med mig kameran på vår morgonprommis i Hagaparken. Strålande solsken och lite snö på marken, härligt, speciellt om man är lagotto. I dag har det varit en riktigt bra prommis. Tristan och jag blir ofta osams på våra prommisar eller rättare sagt jag på sur på honom för att han drar så in i havet. I dag kom jag inte bara i håg kameran utan även långlinan. Eftersom man inte får ha hundar lösa i haga är ju långlina lösningen. Tristan kan strutta runt som han vill, precis som när han är lös och han drar inte som en gnu, bästa prommisen på länge.  

Och som vanligt orkar jag inte pilla något med bilderna innan jag lägger upp dem.

image316
Kom då matte!

image317
Ahh härligt att rulla sig i snön

image318

image319
Matte, jag kommer!

image320
Visst är jag söt?

image321
Snosar å nosar vid Gustav III paveljong

image322
Ååå kan det inte bli vår så att jag kan få bada?

image323
För kallt vatten i dag men lite sugen är jag.

image324
Rullar mig lite i snön i stället!

Kommentarer
Postat av: malte o snokas me avis matte

å så fiiint...suck säger vi bara...

2008-03-26 @ 12:19:44
Postat av: Hannah

avis matte: hmm antingen får jag sluta fota Haga eller så får du sluta läsa vår blogg ;)

Postat av: Yvonne

Härliga bilder. Jag kan inte tro att någon av mina hundar skulle stanna kvar vid strandkanten. Han är duktig Tristan som står kvar.

2008-03-26 @ 19:21:00
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: salma

Vilken härlig dag du har haft Tristan.

Kramis

2008-03-26 @ 21:29:21
URL: http://salma.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

yvonne: han var nere och doppade tassarna men sedan verkade det som om han kom på att det var kallt. och så sa jag åt honom att han inte fick gå i.

2008-03-26 @ 22:10:27
Postat av: Tristan

Salma: ja det har varit en mycket trevlig dag!
kram

2008-03-26 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback