Inte bara elände.

Denna kväll avslutades inge vidare, se tidigare inlägg och gårdagens kvällen var ingen höjdare heller när min bil inte ville starta. I morse spanade jag efter tänkbara människor som skulle kunna hjälpa mig att få i gång bilen. Men en söndagsmorgon vid 8-tiden verkar inte folk vara uppe och skutta. Lyckligtvis kom La famiglia och hjälpte mig att få i gång bilen. Tusen tack! Fru La och jag + vår krullisar packade in oss i min fungerande bil och åkte sedan mot fru uppfödare. Hos fru uppfödare fick vi våra hundar "pimpade". Guud så fina de blev. Tusen tack till Lotta. Bilen styrdes sedan mot sthlm igen. Men på motorvägen tog det stopp, inte pga av att min bil inte fungerade utan för att det hänt en olycka. Så där på motorvägen satt vi i 1 h, hungriga och kissnödig. Men tillslut kom vi hem.
Tack till fru La för trevligt sällskap. 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack själv Hannah för trevligt sällskap och vilka snyggingar till hundar vi fick med oss hem! För jäkligt bara att kvällen slutade så tråkigt med attackerande goldenhuliganer.

2008-03-17 @ 08:42:59
Postat av: Helena o Tosca

Får vi inte se några bilder på snyggingen nu då?

2008-03-17 @ 11:05:10
Postat av: Hannah

Sussi: ja nu vi vet ju alla att golden är livsfarliga!

Postat av: Hannah

Helena: det kanske dyker upp bilder så smånigom

2008-03-17 @ 11:53:50
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback