Mars mars måne jag kan lura dig till skåne.

Å så var det Mars. Vart tog februari vägen? Här i sthlm är det regn regn regn. Varför kan det inte vara sol när jag är ledig? I går kväll totalslocknade jag i soffan vid 21-tiden vid 01.30 tyckte J att jag skulle förflytta mig tll sängen. Vid 08 vaknade jag till och Tristan kom tassande och luktade på mig för att se om jag var vaken, låtsades som om jag sov så han suckade och lade sig ned igen. Morgonprommis i regnet där vi mötte ännu en lagotto, ännu en nedrakad en.. Han urrade massa åt Tristan. så vi travade vidare, sedan mötte vi Simon och Thomas från tv 3.

Nu softar vi i soffan och funderar på vad vi ska pyssla med i dag. Blir väl en långis i Haga parken i regnet.. :P

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

å om vi får ditt haga får du vårt fina väder? deal?

2008-03-01 @ 14:26:07
Postat av: cos

halvmorra you say?! jag har då aldrig hört någon använda urra för något annat än en kortform av urinera förut, men det kanske inte är helt vedertaget det heller...

nållåttan känns väldigt långt bort nu. ni får komma hit, vettja! (:

Postat av: Hannah

Malte & snoken: vi kan dela.

2008-03-01 @ 15:52:57
Postat av: Hannah

Cos: jag har aldrig hört någon använda ordet urra för urinera.
Men det är ju vasaloppet i morgon (tror jag) du får komma hit och titta på det med oss.

2008-03-01 @ 15:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback