Otålig.

Det sägs att stockholmare är ett stressigt släkte, de har alltid bråttom.
Nu funderar jag på om det har smittat av sig på min kära lilla prins. Jag anar att det är så att för att göra stressade stockholmare ännu mer stressade så tar det hundra år innan det blir grönt vid övergångsställen. Man får verkligen stå och vänta hur länge som helst.. Det är här Tristan kommer in, han har tagit över stressade stockholmares beteenden. Detta har jag märkt genom att när det tar för lång tid innan det blir grönt vid ett övergångsställe, ja då börjar Tristan skälla. Han låter jättefånigt och folk tittar konstigt på honom när han står och viftar på svansen och skäller rätt ut i luften. Den är inte vovvovvov. Utan mest VOV tystnad Vov tystnad osv.. 
Stolle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback