Polisbilar

Var lite osäker hurvida vårt favoritbageri skulle ha öppet i dag eller inte. När jag närmade mig bageriet stod det tre pikébussar och två bilar på gatan utanför. Började genast fundera på vad som hade hänt. Det som hade hänt var hungriga poliser som satt och mumsade frukost inne på bageriet. I och med att det var tomt på folk på gatan och endast en person som stod i kö för att handla och en massa poliser inne i bageriet så vågade jag sätta Tristan utanför medan jag sprang in och köpte frukostbröd. I uppsala vågade jag sätta Tristan utanför bageriet men inte här i stan, för mycket folk som rör sig. Så i vanliga fall skickar jag ut J att handla bröd eller så går jag hem med Tristan.  

Nu ska jag grilljera skinka, undra om det går i en gasugn...

Kommentarer
Postat av: Mams

Alltså va´!!!!?????
Måste du skrämmas så där ..........
Ska vi ta med oss skottsäkra-västar, skyddshjälmar, bössan och batonger imorgon?????????

Postat av: Hannah

Mams: det är väl lika bra att utrusta sig?

2008-03-21 @ 10:08:40
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback