Harakiri

Då var denna tisdag snart slut. Är tröttare än tröttast, förstår inte var denna trötthet kommer ifrån. När klockan ringer på morgonen skriker min hjärna och kropp: Harakiri. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova, bara ett par timmar till. Men jag har inte så mycket val än att trava upp medan J och Trisse snarkar vidare.
Annars är det same old, same old. 
Trodde precis att jag hade missat att anmäla till norrköping men sista dagen är tydligen i dag. Men frågan är om jag ska orka åka dit eller ej. Det är ju väldigt roligt med utställningar, samtidigt känner jag att jag skulle behöva en helg hemma och bara vara. Det är någonting alla andra helger fram till midsommar.  

Nu blir det lagottomys

Kommentarer
Postat av: malte o snoken me matte

ja ibland kan åsynen av en fullbokad kalender få en så trött så trött även om det är roliga saker...

2008-05-07 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback