Ledig.

En välbehövd sovmorgon fick jag i dag. Kunde med all säkerthet sovit ett par timmar till. Eftersom jag jobbar i helgen, igen, så är jag ledig i dag. I helgen är det pingst. Pingst = storhelgstillägg.
Tristan och jag började dagen med en långprommis över gärdet, runt ett elljusspår och sedan tillbaka hem 2 h senare. Nu är vi både rätt trötta i våra ben. men underbart väder är det ute, känns som om vi hade kunnat fortsätta att gå i all oändlighet. Om det inte var för att vi var törstiga. Tristan hittade dock en liten pöl att slaffsa vatten ur.
Nu ska jag nog ta och städa av här hemma. J har städat de senaste veckorna så det är nog min tur nu. 

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

å gärdet...det är mattes gamla hemtrakt...där klappa hon på taxar innan vi fanns...

2008-05-09 @ 09:06:42
Postat av: Yvonne

Pngsthelg, det hade jag missat. Tiden bara flyger fram och jag hinner inte rikigt med, känns det som.

2008-05-09 @ 10:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback