Onsdag

Då var det onsdag. Igen. Men det innebär att det snart är fredag, just nu ångrar jag mig att jag har tagit ett extra arbetspass på lördag. Men men kommer tycka att det är extra trevligt när nästa lön kommer.
I morse vaknade jag av att jag höll på att ramla ur sängen, buffade på J för att han skulle flytta på sig, inget hände, buffade igen och J makade på sig någon cm åt andra hållet. Hörde då någon, på andra sidan J grymta/snarka till. Satte mig upp och som jag misstänkte där låg Tristan med alla fyra tassarna i vädret och sov gott. Mysgotto!

I dag och i morgon är det kvällspass som gäller, skönt med sovmorgon för jag är extremt trött. I går kände jag mig jättehängig och hade ont i halsen. Eftersom jag träffade smitthärdarna (läs brorsbarnen) i söndags finns en risk att jag blir sjuk nu. Känner mig dock bättre i dag, förutom tröttheten då.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback