På kurs med kurt.

De senaste tre dagarna har jag varite på kurs, eller rättare sagt utbildning, cytostatikautbildning. Det har varit roligt och intressant. Mycket hade jag redan koll på men jag lärde mig en hel del. Utbildningen avslutades med ett praktiskt prov och ett skriftligt. Klarade både, hade alla rätt på det skriftliga. I morgon är det dags att bege sig tillbaka till avdelningen igen för att stänga in sig där. Under dessa kursdagar har vi suttit ute mycket, så härligt. Dagens skriftliga prov genomfördes i en park på sjukhusområdet. Nu är det slut på slappardagar. Har blivit lite bortskämd med att börja 09.00 istället för 07.00 samt att sluta tidigare än vanligt.

Nu påkallar en viss liten lagottoherre min uppmärksamhet, PROMENAD tycks han vilja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback