På landet

Tristan och jag är på landet hos mamma och pappa. Tyvärr så är det bara regn regn regn här vilket innebär att hundarna blir jäkligt skitiga vid prommisarna. regn innebär också att man inte alls vill vara ute :P Vill helst sitta i soffan och glo på tv.  Just nu ligger alla tre krullisarna och snarkar gott. Fixa på kuddarna i sängen och Basta vid fotändan, Tristan var där uppe ett tag men ligger nu på golvet. Trötta efter att ha sprungit i skogen och letat tryffel.
I natt var det trångt i sängen. Basta har delat huvudkudde med mig och Tristan låg vid mina fötter. Mysigt men trångt!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Åh... nu gick det upp ett ljus för våran matte! Basta och Fixa är alltså Tristans halvsystrar eller mostrar eller nånting... vad blir det...????

Postat av: Hannah

Cavvetjejerna: Tristan är morbror till Basta. Tristan och Fixa är inte släkt på något sätt, men de kommer alla från samma kennel.

2008-05-18 @ 08:19:20
Postat av: molle

till skillnad från många andra ÄLSKAR jag ochmatte att gå långa promenader i regnet,, däremot får jag inte ligga på hennes kudde.. no way!!

2008-05-18 @ 19:55:37
Postat av: malte o snoken

det är sant det där med hjärterum o lite stjärterum...

2008-05-18 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback