runt 07

i morse vaknade jag av att någon höll på och förde en massa oväsen. Någon håller på att renovera sin lägenhet och de polska hantverkarna är tydligen morgonpigga. Surade lite sedan hörde jag (ja det är lyhört från trappuppgången) hur någon sade till dem vilket resulterade i att det blev tyst och jag kunde sova vidare. Sov till och med längre än J. Det var länge sedan jag gjorde det, det brukar alltid vara jag som är uppe först. Tristan snarkade också vidare, han går inte upp förs matte går upp. Strax efter 09 pallrade vi oss upp och sedan ut på morgonprommis. I trappuppgången på väg ut började Tristan att gny och ha sig, helt enkelt uppföra sig konstigt. Anledningen såg vi när vi kom ut, på andra sidan gatan var granntiken. Tristan började skälla och bete sig allmänt fjantigt. Å så glad han blev när han fick träffa granntiken, de busade och hade sig. Vi gick sedan vår morgonprommis och träffade på en lagottotjej. Har träffat henne en gång förut, så söt så.
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska ju jobba i dag, extra. Innan det ska jag försäkra mig om att bilen startar, har inte använt den på snart en vecka. Vore surt om jag stod där i morgon och bilen inte vill starta.. :P

Hinner tyvärr inte baka några nya kakor, ni (mamma, Lotta, La och Helena) får hålla till godo med dem som jag gjorde i går, lite hårda och platta men de går att äta..

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

De duger säkert alldeles utmärkt.

Själv ska jag ge mig i kast med baket idag...skjutit upp det in i det sista.

2008-05-24 @ 12:02:25
Postat av: Hannah

Helena: jag hör av mig till dig under eftermiddagen om morgondagen.. när vi ska åka och så..

2008-05-24 @ 12:28:04
Postat av: molle

Starta bilen??

2008-05-25 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback