Trampa på.

På jobbet ska vi vara med i någon tävling som går ut på att vi ska gå till Paris. Stegmässigt alltså, inte i verkligheten. Vi ska delas in i lag och alla får varsin stegräknare. På måndag börjar tävlingen som anordnas av tappa.se.
I går fick jag min stegräknare. ska bli intressant att se hur många steg jag går per dag. Går ju rätt mycket på jobbet. I dag har jag dock inte sprungit så mycket på jobbet, har haft mycket att göra men mest stillastående. Hittills har jag gått 14169 steg.  Får se vad jag slutar på i dag... Tristan ska ju promeneras senare..

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Gör inte som min kära mor bara - och tappa tappa.se stegräknaren....Den blev sedan en hitta.se

2008-05-16 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback