Vilken dag!

Tristan och jag är helt slut efter att ha gått upp 05.00. Mina knän värker, känns som om jag skulle kunna hugga av dem. Men vilken trevlig dag vi har haft! Strålande väder, trevliga männsikor, gott fika och en massa lagotto. Kan det bli bättre?   
En ordentlig uppdatering + bilder från dagen får komma i morgon. Nu vill jag helst krypa i säng efter att ha stått och gått hela dagen.
Ett stort grattis till Lotta och hennes Jazz som i dag, 10 dagar efter Jazz  2 års dag tog sitt sista cert och blev därmed svensk utställningschampion och slutade dagen som BIM. Vilken dag!
Jag fick äran att visa lilla Rossi vilket resluterade i att han blev BIR-valp. Då Rossi var väldigt trött valde vi att strunta i finaltävlingen.   

Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback