Dröm

I natt drömde en skum och lustig dröm. Drömde att jag var ute och åkte bil med Basta och Ia i bilen. Jag tror att jag körde runt i örebro när bilen la av. Pappa kom till undsättning och jag skulle stoppa in hundarna i hans bil men då Basta ej ville sitta kvar bak i bilen så hämtade jag min bur och stoppade in henne i den. Det kanske ni inte tycker så låter lustigt eller skumt.. Men öppningen till buren var en cd-skivsöppning... och ja jag stoppade in Basta där och hon kom in i buren utan problem..  *skaka på huvudet* Vart får hjärnan allt ifrån?  

I dag är det fint väder och kallt. Toppen men några minusgrader måste jag säga, Tristan blir inte alls skitig efter en prommis. Så skönt! :D
I dag och i morgon jobbar jag kvällspass. Det positiva med att jobba kväll är att man hinner få lite dagsljus på sig när man är ute på prommis. Jobbar jag dagpass så är det mörkt när jag åker till jobbet och nästan mörkt när jag åker hem.  

Kommentarer
Postat av: Basta

Ja jag är smidig som en cd-skiva ......

Postat av: Hannah

Basta: ja verkligen

2008-11-17 @ 11:40:45
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback